La Fundacc (Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura) ha presentat al CIPB (Centre Internacional de Premsa de Barcelona) l'informe "Dieta mediàtica i cultural" que, entre d'altres informacions, posa de manifest que els ciutadans de Catalunya dediquen més de 5 hores al dia al consum de mitjans de comunicació.
Les dades estan recollides en l'anàlisi comparativa entre els consums a Barcelona ciutat i els municipis de Catalunya de menys de 10.000 habitants. L'estudi apunta que la ciutat comtal consumeix més diaris i ràdio, mentre que els municipis fan un major consum de televisió i revistes.
Altres dades sobre mitjans de comunicació són que Barcelona utilitza més Internet que la resta de municipis, i que els de Lleida són els que menys naveguen per la xarxa. Precisament el que més diferencia el consum entre joves i adults és Internet: a Barcelona, per exemple, els joves que usen diàriament Internet són un 67 per cent, mentre que els adults són un 33 per cent.
FUENTE: FUNDACC.ORG
1 comentario:
...
Publicar un comentario